Helgen var gött populär i mina ögon..

Var iväg i helgen, hur skönt som helst. Visst man mådde inte direkt 100 eftersom man varit sjuk precis innan.

Åkte ut i skogen mitt i ingenstans på en vanträff. Goa gubbar detta...... Älskade det verkligen så nu är man medlem i klubben som arrangerade träffen.
Man vill ju inte missa det hädanefter.

Var tävlingar och alkohol och lite mer tävlingar och grillning.
Perfekt stämmning.


Men nu ska jag ringa min far. Han har antagligen köpt en bil. Kul för honom säger jag och den är snygg också. Silver metalliv som det ser ut på bilderna. Och 210 hk och turbo. Vad mer kan man begära.. Eller ja det finns mycket men inte som jag orkar rabbla upp här. Så länge det inte är ett reneveringsobjekt till 1000 så går det alltid att fixa om det är något som krånglar.


Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0