Jobb hela helgen...

Jobbade igår, var riktigt kul.
Skönt att komma igång med jobb igen, har saknat det... och nu så kan man slappna av på ett annat sätt när man är ledig och det är sååååå skönt...

Ska jobba idag och imorgon också.. Riktigt gött...
Sedan vet jag inte när jag jobbar nästa gång men det går jag förhoppningsvis veta snart.


Men det finns 1 nackdel men att ha börjat jobba igen, jag får så ont i smalbenen men det är bara för att jag är otränad.. går väl över om typ 1 vecka eller något.

Älskar servitrisjobbet även fast det är stressigt.



Men men ska göra mig iordning för jobbet nu...




Over and out...
 Shantie

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS gummanL

2009-04-12 @ 10:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0