Ledig.. åhh så gott

Visst nu har man jobbat i 4 dagar, men gud så gott att vara ledig och sådär jobbtrött... har verkligen saknat det.. innan när man varit ledig så har man varit trött enbart för att man varit ledig så mycket men nu är jag sådär slut i kroppen så gott att slappa....

Sån skön känsla egentligen.... MMM... men nu ska jag iväg till affären och köpa lite saker så jag kan göra min berömda kyckling.. finns bilder på den någonstans här i bloggen...

Den både ser och är god... Om man ändå orkade göra den lite oftare men snacka om att man njuter varje gång man gör den... mm nu vattnas det i munnen.. dax att dra så jag får smaka på den...




Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0