Argh...

Nu sover kattf'n... Ganska skönt... synd bara att jag inte kan sova.. Är jätte trött men ganska dumt att sova nu...


Håller på att bli galen...
Lovade mig själv på nyår att gå ner 5kg och det har gått jättebra.. Har inte gjort något speciellt... Bara minskat portionerna lite... Men nu är det helt knas.... Känner ingen hungerkänsla längre... och kan typ bara äta 2 tuggor sedan är jag mätt....
Försöker verkligen äta men det går inte så bra.... Fast äter ganska ofta istället så att jag inte blir undernärd eller går ner mer....

Är livrädd att få återfall av min ätstörning....

Hoppas att allt går bra och att det bara är en period jag är inne i...

Over and out...
 Shantie


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inga återfall. Då kommer mamma med stora släggan

2009-02-26 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0