Förbannade håla

Är så trött på denna förbannade stad, vill bara härifrån. Men det är inte så lätt att bara sticka. Måste ju veta att jag och katterna kan bo någonstans och att jag får ett jobb.

USCH!!! älskar denna stad på sommaren då är det vackert, men det är också allt.
All denna insest, allt detta skitsnack... FYFAN alltså. Varför kan folk bara inte växa upp.
Jag beter mig ju äldre än 90% av denna befolkningen i denna skithåla.
Kanske inte just nu men måste skriva av mig lite av det.

Skitsnack vart man än kommer.
Ganska kul att få höra av kompisen att han och jag hade haft sex. Vi tittade på varandra och frågade, var det skönt då?
Det är tur att folk säger till en vad man gör eftersom man inte vet det själv... ARGH blir galen på detta. Fast jag tror ju att det finns på de flesta ställen.
Men det gör mig galen just nu, för alla vet typ allt om mig tydligen. Ganska kul att jag fick reda på att jag var på världens fest igår också, jag satt lixsom hemma med katterna och frös arslet av mig.

Men nej jag söp tydligen skallen av mig...



Over and out
 Shantie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina flickor visar inte sådana bilder.tack och lov är du ingen fin flickaflinar

2009-03-03 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0