Förbannade katt f'n

Tog en sömntablett igår, för första gången på länge.
Hade så fruktansvärt ont i kroppen, men har sovit gott inatt ändå.... Vaknade till vid 4- tiden var glad att jag sovit. Tänkte att jag skulle sova en liten stund till så somnade om

Tro på F'N att kattj*veln väckte mig.
Han krossade en kruka igen. Förbannade katt.
Det var den finaste krukan, och det j'vligaste är att den stog på ett ställe jag absolut trodde att han inte kom åt den. Men ack så fel jag hade.

Åhhhh, så nu när jag vaknade med ett ryck så fick jag så förbannat ont i kroppen igen. AVSKYR DETTA.
Jag älskar mina katter, men vaf'an minstingen kan väl ge mig 1 natt, bara 1 natts riktig sömn utan att han väcker mig????
Eller har jag fel.
ÅHHH!!!!!! Är så pisst off just nu..... Jag vill inte ha ont......

Hoppas att ni får en bra dag iallafall...
Over and out....
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0