Glömde skriva... arghhh

Jahupp nu har man kommit till det stadiet att skriva varje dag inte är så jätteviktigt längre.. eller så är det bara jag som inte orkade igår.

Min dag igår var bra och dålig. Det dåliga var att jag knappt fick någon sömn. Och när jag väl somnade så skulle jag upp. Det var lite segt faktiskt.
Det bra var att det gick jättebra på körningen idag. Gjorde flera moment. Så nu är det förhoppningsvis inte så långt kvar. =)

Så ... WROOOOM WROOOM here I come.

Just det ja, behövde inte heller gå på garage lektionen. Kunde tydligen redan allt. Satt och disskuterade lite med en nisse på körskolan och han kom underfunn med att jag kunde kolla oljan, byta tänstift, byta däck, och allt det som man behövde kunna.
Det är tur att man alltid har varit intresserad av bilar =). Dukitga mig



Over and out
Shantie

Kommentarer
Postat av: Martiina

Hej gumman



Jag har utmanat dig i min blogg !!!



=)

2009-02-04 @ 12:50:15
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0