God morgon.

Nu har jag äntligen fått sova ordentligt igen. Sov från 04:30 igår tills nu. Var vaken lite då och då visserligen men känner mig utvilad... ÄNTLIGEN.

Idag ska jag städa, fixa med lite papper och bara ta hand om mig.
Ska göra typ ett spa bad lite senare. Nu är det lite för tidigt då man bor i lägenhet.

Förresten hittade ett så fint hus för ett tag sedan. Var perfekt för både mig och katterna. Tyvärr så har man inget jobb så kan varken hyra eller köpa det.
Får hoppas att jag hittar ett sådant hus längre fram. Just nu är jag bara fokuserad på att få körkortet och få ett jobb. Så fort jag har körkortet kommer mina chanser att få ett jobb att öka med typ 110%.. eller det känns så iallafall.

Nej nu ska jag göra frukost, ta en kopp kaffe för en gångs skull (är the människa i vanliga fall).

Over and out

Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0