hemma igen..

Gick bra på trafikskolan.

Var på apoteket och hämtade sprutan till Gizmo.

Nu är jag hemma igen helt slut. Och försöker tvinga i han lite vatten med tonfisk i, så att han får i sig lite näring också.
Får jag honom bara att börja dricka ordentligt så kommer det till slut att han också äter.

Men ska inte stressa, han får ta den tid han behöver så länge han dricker... och jag får väl göra massa görramörror och få in i sprutan så att jag kan ge han lite grann.
Nu öppnar han iallafall munnen självmant när jag kommer i närheten med den.. så det är ju ett stort +.

Nu ska jag fortsätta vattna han hehe. Och sedan blir det nog sängen igen. Som sagt är helt slut.

Over and out, ha en fortsatt trevlig dag.
Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0