Idag!!

Usch vad jag känner för att bara försvinna... NU, IDAG....
Bara försvinna och vara borta... stänga av telefonen.... Inte vara anträffbar.

Och höra av mig när jag känner för det igen... Vill bara väck just nu... Fast det är dock inte så lätt när jag har katterna...

Älskar mina katter inget om det.. men lite svårt att ta med dom när jag inte vet vart jag ska..

SEMESTER!!!! jag behöver det verkligen... bara åka någonstans....

Vill ha körkortet nu.... Även om bilen inte är i trafik så kanske man kan låna en bil av någon några dagar så att man bara kommer ifrån just nu....

Är trött på allt...
Jag vet inte fall det beror på att jag är rastlös eller fall det är för allt skitsnack..
Just nu känns det som varenda jävel är sur på mig också.. Och jag vet fan inte varför....
Folk vägrar ju prata med mig.. Har en kompis som vägrar prata med mig nu, hon sa att hon inte orkade med mig... Hmm det kan ju underlätta att hon säger varför också?!! eller har jag helt fel... åhh fruntimmer.. Jag vet att jag är ett själv men jag hoppas att jag aldrig blir sånn iallafall....



Over and out, mer "spy galla" senare...
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0