Sjuk, fy, blää, usch

Nu har man varit sjuk sedan söndags natt. Inget vidare alls.
40 graders feber, snuva, hosta, ledvärk.... räcker det inte nu?
Nej, självklart inte. Mitt i allt det här blir Gizmo dålig. Äter inte, dricker inte och spyr som en fontän.

Nu vet jag iallafall anledningen varför han spyr, jag har en kruka i köket med småstenar i. Haft blommor där innan. Och han har lekt där så låg stenar i hela köket, men jag trodde ju inte katten var så dum att han käkade några. Får hoppas att han får upp allt snart.

Men men ska lägga mig ner igen... och se på film som jag har gjort resten av dagarna.
Usch så rastlös man är. Vill hitta på något, men det kan man ju glömma. Bara att gå på toaletten är ju ansträngande.
Det roligaste var igår tror jag. Jag tog tempen 37,4 jätteglad (visserligen efter att jag proppat i mig massa tabletter) och efter att jag varit uppe i någon minut gick jag och la mig, kände mig varm och svimfärdig, tog tempen igen 40,3.
Snacka om feberchock.

Over and out, hör av mig igen när jag orkar
Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0