Toppen dag...

Det har varit riktigt kul idag... Visst har inte gjort så jättemycket, men ändå något..

Och man fick träffa M som man inte träffat på några månader... riktigt kul att se och träffa dig.
Jag och M bestämde även något kul, så nu har jag något att se fram emot hoppas jag.
Vad det gäller får ni veta längre fram då när jag vet 100%.

Nu sitter jag här och väntar på att någon ska höra av sig och säga att jag ska följa med dom någonstans... Men om mina misstankar blir som jag trott så blir det en lugn hemmakväll...

Kan nog vara skönt också, fast vill ju ut egentligen. Har ju suttit hemma nu i sjukdom i 2 veckor, så vill bara komma ifrån dessa 4 väggar...

Men men ska väl glo på tv och äta lite rester från förut idag... och pilla mig i naveln och ha det gott och skönt...

Ha en toppen kväll
Over and out
Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0