Ursäkta..

Ja, får ursäkta för att jag inte har skrivit ordentligt på några dagar, men har inte orkat starta datorn.
Har suttit och pluggat teori, tagit det allmänt lugnt och bara skippat att vara social. Har verkligen inte haft lust med något.

Visst jag har inte sovit ordentligt på en vecka eller något sådant nu, men vad ska man göra.
Man är alltid inne på samma sidor, nästan aldrig någon på msn.. (nattetid)
Nä, men ska nog greja lite igen. Har änligen fått bort lite skräp. 4 flyttlådor, 3 små lådor och en svart sopsäck.
Nästa gång jag flyttar ska jag rensa INNAN jag packar ner det så att jag slipper få med mig massa skräp.


Over and out för denna gången.
Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0