Ännu en dag som bara försvann...

Skulle göra så mycket idag, men hann inget.

Får hoppas att jag hinner med mer imorgon.
Imorgon är även mötet. Håll tummarna att jag får min pengar, så att jag slipper sitta i en jobbig rättegång.


Idag fick jag även ryck på Gizmo. Han var högt som lågt och rev allt. Jag måste göra något åt det snart. Han har miljoner leksaker. Han terrar både mig och ida. Och ändå är han rastlös.
Inatt lekte jag med han i 2 timmar för att han skulle SOVA... jovisst han sov. I 2 timmar sedan var det i full gång igen.
Nedrans katt till att ha för mycket energi.


Ida har iallafall varit lugn hela dagen. Hon har sovit på min mage när jag såg på film. Och stog och tittade på mig, eller ja blängde ut mig när jag lagade mat. Tror hon ville ha lite av den kycklingen hehe.



Men men, ska väl försöka greja lite till nu så att jag slipper göra för mycket imorgon.
Kommer tala om hur det gick på mötet. Är faktiskt lite nervös över det. Får hoppas att det släpper snart för det är ganska irriterande att ha en sånn känsla. Man stressar upp sig själv på något konstigt vis.


Ha en bra dag/kväll

Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0