ARGHHHH!! IDIOT!!!

Det blev som jag trodde. Han ville inte ge mig pengarna och nu så blir det rättegång av skiten.
VIsst jag tror ju inte att det kommer bli några större problem så sett men ville bara ha det avklarat.
Nej, nu ska man få sitta och titta på dom igen för att ännu en gång berätta allt.

Och han har också vittnen på att jag har fått mina pengar... Ja det har jag. 400kr per dag för kanske 11-13 timmars arbetspass varje jävla dag. IDIOT!!! hur dum får han bli. Och sedan säger han att jag inte alls blev hotat. Hur fan kan han veta det han var inte där. Och för det andra hur vet han om jag kände att jag blev det eller inte. ARGH!!!!!

Så nu har jag fått ut lite av ilskan iaf.

För övrigt har dagen varit bra. Fick beröm igen av min körlärare men han sa faktiskt för första gången till mig att öva på något. Jag blev inte direkt chockad över det, för backning är inte min starka sida. Så är det bara.


Tro inte att jag ska ge upp, för det gör jag aldrig. Har du gett dig in i det, så får du leken tåla.



Over and out, för denna gången. Kommer nog spy lite mer galla sedan.

Shantie  ARGHHHHH!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, du är väl din mors dotter. Född envetenL

2009-01-30 @ 00:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0