Efter festen...

Hade jättetrevligt ikväll.
Dansade och drack även lite grann. Inte mycket men lagom.

Synd bara att det var lite bråk, men det får gå ann. Så länge man slipper dansstället i stan som bara typ är fjortisfylla. Hoppas att det blir lite bättre snart.

Har även kommit underfunn med att det är något fel på mig. Jag har typ alltid åtminstonde tittat in en kille när jag varit ute tidigare. Men det gjorde jag inte idag. Hmm, får se vart detta leder. Men men det går la över någon gång. Eller så har jag bara blivit anti. Kanske jag är intresserad av den kille som jag pratar med.. Lite synd bara för han verkar inte såååå intresserad av mig. Men skit samma. Ska inte påbörja något om jag inte vet 100%.

Men nu ska jag äta lite frukost.
Btw, jag har sovit och har vaknat nu.

Ha en riktigt bra dag...
Over and out

Shantie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0