Hmmm.. funderingar... eller något.

Nu sitter man här igen. Hur pigg som helst och RASTLÖS!!!

Vad ska man göra? Vad händer imorgon? Hur kommer det gå på lektionen på torsdag? Hur kommer MÖTET att gå?

Det där mötet står mig upp över öronen just nu. Vill bara att jag får mina pengar så att det är avklarat sedan. Men känner jag dom rätt så kommer dom ställa till med ett ännu värre helvete.

Och ska jag flytta? Och vart? Kommer jag få jobb?


Alla dessa tankar!!
Kanske någon gång får jag svar. Men det lär ju ta sitt lilla tag. Först ska man genomgå skiten.

Visst det är egentligen inga stora tankar egentligen. Men det tar på en iaf. Man blir psykiskt utmattad.

Och inte nog med det, man tänker ju på hur framtiden kommer att bli också. Kommer man bli kär? Kommer man få barn?  Visst jag tar det som det kommer men man är ju ändå lite nyfiken på det.


Hmm, så många frågor och så lite svar för stunden.




Men men, får fortsätta med mitt funderande, inte för att jag kommer bli något klokare.

Ha en riktigt trevlig kväll/natt

Shantie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0