Hmm....sova?

Ja, det blev inte så mycket mer gall. Just nu är jag bara glad att det blir rättegång.. för jag kan inte förlora.. visst han har vittnen.. men jag har papperbevis. Och det står över vittnen. + att jag har också vittnen. SOM JAG INTE KÄNNER eller jobbat ihop med. Det roligaste var ju det att en tjej som jobbar där är ju vittne. och hon är även tillsammans och bor ihop med en av dom. Haha. Roligt värre.


Somnade nästan direkt när jag kom hem förut. Kanske dumt för nu lär jag inte kunna sova inatt, men men var gott att äntligen få sova några timmar iaf.

Och jag tycker så synd om ida. Hon mår fortfarande inte bra sedan inatt när hon typ fick kattmagsjuka. Usch tycker så synd om min lilla flicka. Får hoppas att Gizmo håller sig frisk.

   Over and out   // Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0