Klockan 05:15, borde sova

Ja, nu sitter man här igen. Vill verkligen sova. Är hur trött som helst men det går verkligen inte. När för en gångs skull Gizmo sover en hel natt då kan jag inte sova.
Tror jag oroar mig för mycket just nu. Ligger och tänker på hur det ska gå på mötet. Är jävligt nervös. Tror jag oroar mig mer än jag trodde.

Och inte nog med det. Nu ligger jag igen och tänker igenom det förflutna. Det man egentligen ska lägga bakom sig. Tänker på vem jag hade varit idag om det hade varit annorlunda. Det är tur att jag har mina katter iallafall. Så att jag har någon att krama.

Jag har många kompisar det vet jag. Men det är inte många jag direkt kan lita på. Inget personligt mot dom, har blivit sviken för mycket så det krävs en hel del innan jag kan lita på folk. Men det finns 3 vänner som jag verkligen litar på och jag är så glad att jag har dom. Först har vi S, henne har jag känt i 18år. Jisses vad tiden går fort. Vi har bråkat, vi har gråtit och vi har skrattat ihop. Sedan har vi M, hon är totalt underbar hon också. Hade jag inte haft henne under min svåra tid förra året så vet jag inte vad jag hade gjort. Saknar våra små kafferep. Sedan har vi A, hon är bara totalt galen. Visst vi kanske inte pratar så mycket som jag gör med S och M.. men ändå så förstår vi varandra och har kul istället för att sitta och grina.

Tack för att ni finns där för mig, S,M och A.

Hmm, konstigt egentligen. Mina bästa vänner är tjejer. Visst så ska det ju vara men jag har alltid tytt mig till killkompisar. Men någon gång ska det väl ändras. 


Fast just nu även om jag vet att dom finns där för mig så kan jag inte prata med dom. Jag kan inte prata med någon och jag vet inte varför känner mig så rubbad just nu. Alltså det är inget som har hänt eller något. Men jag ligger bara och funderar hela tiden. Egentligen så vet jag att man måste prata om det men det går bara inte. Vill ha kul, inte ligga och lipa.

Men det går la över i sinoms tid. 
Nä, nu ska jag gå och duscha, får se fall jag kanske kan sova någon timma innan jag ska till körlektionen.... och sedan till mötet...... usch vill verkligen inte, men samtidigt vill jag ju för att få min obetalda lön. Hoppas på det bästa.

Over and out

Shantie  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0