Nu ska man försöka skriva här.

Idag var min mor på besök. Hon hämtade äntligen sina lådor som hon skulle hämtat för flera månader sedan. Fast hon lämnade kvar skräpet. Så får hoppas att hon kommer tillbaka snart och hjälper mig med det också.

Var även på min andra körlektion idag. Nu har jag bestämt mig. Jag SKA ha körkortet INNAN 1 april. Annars får man ju lägga 1000kr extra för en dum kurs. Eller ja den kanske inte är dum men jobbigt, när man redan har hört det i många år i skolan. Alkohol-, drogerkurs.
För övrigt lektionen gick jättebra. Har en till nu på torsdag, hoppas att den går lika bra.



Idag testade jag även lite yoga och Tai Chi. Helt underbart. Kroppen känns tränad OCH utvilad på samma gång. Får hoppas att det hjälper mot min värk lite varstans i kroppen.



Det får vara allt för denna gången.
Ha en riktigt bra dag/natt.

Shantie

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaja...kommer snart tillbaksL

2009-01-28 @ 18:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0