Bluttanblää och lite bläckfisk....

Idag visste jag inte alls vad jag skulle skriva som rubrik, men förhoppningsvis så ger det någon lite skratt iallafall.

Igår blev jag ganska pisst, det började snöa och som vanligt så gör jag illa mig.
Kunde inte gå igår för min fot blev typ 3x större än vanligt, men idag känns det bättre.
Får hoppas att det bara är något tillfälligt.

I värsta fall får jag ta fram kryckorna, men inget kul att gå med när det är snö, det heller.


Usch, börjar få panik nu.
Ska jag på provjobb nästa vecka. Och är nervös över hur det kommer att gå.
Borde egentligen inte vara det, för jag vet att jag är grym som servitris, men argh... nä strunt samma... Det går som det går, får hoppas på det bästa bara.


Det är inte någon som älskar att städa här eller?
Måste städa, visst det är inte så stökigt men det finns lite disk, och jag AVSKYR att diska.
Vill ha diskmaskin. Men det lär väl dröja några år... snyft...

Men men ska hoppas in i duschen nu och försöka vakna.


Ha en toppendag/helg
Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0