Det kom, det varade och det gick..

.. hittade ingen bättre rubrik...

Har varit och provjobbat... trivs jättebra och så, men dom går inte med på mina villkor så jag tackade nej.
Förhoppningsvis så har jag ett sommarjobb där jag bor.. Kan ju söka andra jobb undertiden..

Ska även starta att greja med bilen nu..
Men jag tror jag går ner i garaget imorgon.. Idag ska jag bara lata mig och slöa... Jobbade ju lunch idag så..
Visst det är ju inte så ansträngande då jag är van vid stressen...Men kan vara gött att ta det lugnt efter en arbetsdag...

Usch vad jag har saknat det... att vara sådär jobbslö...
Innan när man gått hemma så har man ju varit trött och så, men då är man det ju för att man inte har något direkt att göra..

Åhh hoppas att jag får det andra jobbet jag sökt på istället... för där vet jag att dom går med på mina krav...



Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0