Halkbana och namn...

Så, nu är det inte långt kvar.... 25 ska jag till halkbanan.
Ska bli så kul, för det är typ ända gången man får leka lagligt....

Wiee.. riktigt längtar =)


Och har även varit på skatteverket idag. Har lagt till ett namn.
Så kommer ha ett annat tilltals namn nu. Om ni vill veta så får ni kommentera och be mig maila er.


Wiee bara positivt just nu.
Ser även fram emot nästa vecka då jag ska på prov anställning i en vecka som servitris.. får hoppas att det också går bra...

Ler från öra till öra just nu...


Over and out
 Shantie

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Mica :) Du e ju bara Mica, va ska jag kalla dig nu? Kan inte du messa mig ditt nr igen för Natanja badade min telefon så alla mina nr drunknade ;) Hör gärna av dig! Kraaam

2009-03-12 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0