Humörsvängningar...

Alltså har varit jätteglad idag för att allt gått så bra hittills..

Men när klockan var typ 4 eller något sådant blev jag typ jätte deprimerad, jätteledsen och jag vet inte varför..

Förbannade hormoner... jättekul att typ börja grina, och folk frågar varför...
Väldigt lätt att svara när man inte vet varför..

Fan har nästan värre svägningar än en gravid ibland... Och NEJ jag är inte gravid...


""""""ARGH""""

Inte kul alls... Men nu ska jag sätta mig och se på skräckfilm med några kompisar..,.. får hoppas att det får humöret lite bättre...


over and out
 Shantie


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej det låter inte kul. längtar till på söndag.

Förlåt jag räknade lite fel :( Men jag älskar dig ändå . Pussar och kramar



2009-03-13 @ 01:16:44
URL: http://saraandreas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0