Massor av Juice och uttråkning...

Har nog druckigt 2 liter juice den senaste timmen.
Suttit framför datorn och sett på tv..

Måste egentligen ner till garaget och göra rent tändstift, rotorn, luftfiltret och lite annat.
Men vill inte just nu. Det jag vill göra får jag inte göra. Vad är det för sätt då?
Jag har ju grejat med bromsarna hur många gånger som helst innan, men nu säger pappa T att han ska göra det imorgon.
Morr, vill ju.. Men får väl göra det imorgon när han är här, så att han ser att det blir rätt.
Det är nog därför han vill att jag ska vänta, så att han slipper göra om det för att se så att jag har gjort rätt... Haha...

Men men, sånt är livet...
Får försöka terra någon eller nått... Usch och fy, så rastlös jag är...


Nä nu ska jag fortsätta dricka juice..

Over and out..
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0