Mitt i nassen...

Ja, nu sitter man här vaken igen.
Vill sova men är inte ett dugg trött, snarare klarvaken..

Men men jag har iallafall trevligt sällskap, haha, datorn.
Hör några prata men dom är inte så sociala.

Imorgon eller ja idag ska jag ner i byhålan och träffa den söte A.. Tur att jag har henne här egentligen, även om man inte träffas så ofta så uppskattar jag när vi gör det. Vi har alltid så kul ihop..

Hmm nu blir jag lite nyfiken om hur dagen kommer att bli, vi får alltid lite småknasiga ryck...


Ska göra ganska mycket i veckan men jag orkar som vanligt inte, jag vill ha ett jobb NU!!

Är sååååå himla rastlös.
Vill även börja sjunga igen men det blir väl som det blir, visst man kan ju sjunga i duschen.. Det är alltid kul men jag vill dela med mig av min röst... Folk säger ju att jag sjunger bra så då får man ju dela med sig.


Men ska väl fortsätta här, men något..


Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0