Nattsömn, och terrande katter

Fick inte sova så mycket inatt..
Försökte verkligen, och Gizmo var iallafall lugn i några timmar. Så nu sitter jag här. Ska snart hoppas in i duschen.
Men drar mig verkligen för det.

Trodde att humöret skulle ändra sig under natten, men känner mig ännu mer deprimerad nu.
Jag borde vara jätteglad, för jag vill verkligen jobba. Speciellt som servitris.
Men jag har en känsla att allt kommer gå åt helvete.
Fy på mig, jag ska ju vara positiv. Jag vet ju att jag är grym.

Men men ska se så jag fått med mig allt en sista gång. Ganska jobbigt att åka buss och tåg i 3 timmar och sedan har jag typ glömt en katt eller något.. Haha. Tror iofs inte att det är möjligt.
Jag stör mig som fan på katterna ibland, men ändå klarar jag mig inte utan dom. Mina bebisar.




Over and out, och ring eller smsa gärna. Kommer ha tråkigt på resan idag ju..
 Shantie

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh gumman då, du ÄR grym :) Måste tänka positivt om dig själv! Läste din blogg nu, hoppas nån ringde så du inte fick en boring resa. Kram

2009-03-16 @ 22:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0