Pigg och rastlös

Har haft en riktig slapp dag idag...

Folk har frågat mig fall jag varit bakis, men det är ju såååå lätt att bli bakis när man typ drack 1 cider eller något liknande.

Nä, jag har inte varit bakis men haft väldigt ont i kroppen. Dansade nog för mycket igår eftersom jag inte är helt 100 i kroppen ännu.

Nu sitter jag här, lyssnar på musik och är hur rastlös som helst...

Vill göra något, men lite svårt att ringa någon nu och säga: Du, lust att hitta på något?
Tror inte dom blir så glada. Speciellt inte eftersom det är söndag.

Men men får försöka hitta på något, som inte stör grannarna.. Hmm spela kort kanske haha



Tog även en promenad förut, var skönt men lite småkylligt.. (vet ej fall jag stavade rätt)
Behövde det kände jag, synd bara att jag blev piggare istället för tröttare.



Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0