Skönt...

Det var riktigt trevligt ikväll.. A ringde och sa att jag skulle komma till henne... Var riktigt trevligt... Behövde det verkligen...

Har känt mig så instäng... Så vi satt och tjötade och lirade lite guitarr hero haha det var längesedan...

Sedan gick vi vidare.. där var det också trevlig. Lärde känna massa nya personer.. eller ja nya och nya... jag visste ju vilka de var men jag har ju aldrig pratat med dom på samma sätt som jag gjorde ikväll....

Sedan gick vi till dansstället här i byhålan. Var riktigt trevligt och skönt att få dansa av sig, då det är då jag är migsjälv..
Bara få lyssna på musiken och röra sig till den, vara i sin egna lilla värld... Önska att folk kunde känna som jag gör utan att behöva dricka sig stupfulla...


Det värst som hände ikväll var att en annan kompis försökte para ihop mig med sitt raggs kompis.... Han följde mig till stället där man hämtade ut jackorna... och han frågade mig vad jag skulle göra och jag svarade att jag skulle hem och sova... han frågade fall han fick följa med.. och där kom min dumma men kanske ganska smarta kommentar... nej det går inte min pojkvän ligger hemma i sängen och väntar på mig... haha, det mest komiska är att jag har varit singel i typ 1 år... kan bara inte sluta skratta....

Men ett skratt förlänger livet som tur är

Over and out...
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0