SNÖ???!!!!

Kunde inte sova så bra inatt, men det hör ju till ovanligheten.... NOT...

Vid typ 5 tiden imorse hörde jag att det slog mot fönsterbräcket... Trodde att det spöregnade...
Men ack så fel jag hade... det snöade!!
Trodde det skulle bli lite vår nu ju, men det kommer väl längre fram.

Som tur är så är det ju blötsnö så det har nästan smällt bort nu.

Får hoppas att det inte kommer mer inatt, för vill verkligen parkera nu. På trafikskolan alltså. Han vill helst inte parkera när det är snö då jag MÅSTE parkera brevid en annan bil. Men nu kanske man får parkera så att det blir lite variation. Och förhoppningsvis så får jag också veta tiden till halkbannan... eller ja iallafall att jag snart ska få göra den.

Ganska irriterande egentligen detta, kan köra utan problem, men måste ha kortet för att få göra det lagligt.
Jag som trodde man körde med bilen och inte med körkortet. Haha.




Over and out..
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0