som vanligt...

har jag jättetråkigt.

Väntar verkligen på att morgondagen ska komma, så att jag får köra.
Längtar så oerhört mycket efter körkortet nu.

Tänk att bara få glida runt som man själv vill. Åhh så skönt.
Nu känns det att allt börjar ordna upp sig igen efter många månaders berg-och dalbana.

Får ett jobb, snart körkort... Kanske flyttar...
Fast flytta vet jag ju inte 100% ännu eftersom jag måste provjobba först, och jobba lite så att jag trivs och så.

Men ska bli så underbart skönt med allt.
Känner verkligen hur jag tappar tyngderna som höll mig nere.

Nu oroar jag bara hur det kommer att gå för min älskade syster... Får hoppas att allt ordnar sig för henne.
Älskar dig syrrran <3..


Men men nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och ha tråkigt men sitter ändå med ett leende från öra till öra.

Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0