Sömn, vad är det?

Börjar fundera väldigt mycket på den frågan.
Har sånna svårigheter med att sova så det är inte klokt.
Nu det sista har jag försökt att inte sova 10 min här och där för att få sova, utan försökt hålla mig vaken tills typ 22-23 på kvällarna.
Det har gått jättebra men jag vaknar typ alltid vid 00-01 igen. Och sedan kan jag inte somna om hur trött jag än är.

Börjar bli ganska frustrerande. Vill ju sova.
Det underlättar ju varken för mitt humör eller min värk.
Har även testat 3 olika sömntabletter nu, men dom hjälper ju inte.
Har testat insomningstabletter också, men jag blir lite slö, somnar kanske i 30 min sedan vaknar jag igen.

Vad är det för fel på mig? Borde man inte kunna somna om man är så trött att ögonen går i kors?

Innan när jag sov 10 min här och där så klagade kompisarna för typ varje gång dom ringde eller något så sa jag typ alltid jag sover, eller jag somnade precis. Snacka om att dom måste tro att jag sover dygnet runt.
Om det ändå var så väl... VILL SOVA.....


Nä, men ska lägga mig och försöka sova igen... och somnar jag inte så får jag iallafall vilat lite.

Om ni har några förslag på vad jag kan göra så kan ni väl skicka en kommentar.
Har provat med musik, läsa, avslappning, varm handuk för ögonen, varm mjölk både med och utan honung.



Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0