Sömnbrist och massa matlagning.

Som vanligt så kan jag inte sova.
Fast inatt sov jag väldigt länge för att vara jag. Jag sov i 4 timmar. Jätteglad.
Sov faktiskt bra mellan lördag och söndag också, men önskar att det kunde fortsätta.
Men men sånt är livet.

Just nu står jag och lagar kyckling i currysås och ris.
Kände mig lite sugen på det så gjorde iordning det. Nu står det och drar åt sig smaken ordentligt så är väl klart om typ 20 min eller något.

Det positiva när jag lagar mat på nätterna är att jag typ lagar sånt jag älskar och tar typ bara några tuggor.
Sedan har jag mat i några dagar, för av någon konstig anledning lagar jag ALLTID för mycket.

Men men ska gå ut i köket igen för att se hur det går med maten.


Over and out
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0