Sömnbrist som vanligt

Juhupp, nu sitter man här igen och ska slriva lite..

Inte för att jag vet vad men något får det bli. Bara känner för det.

Hmm, ja vi kan ju börja med att säga att jag har knappt sovit. Sovmellan 22:00- 00:30 kanske. Sedan dess har jag varit vaken och jag ska upp vid 8 och köra, så ganska dumt att sova nu men försöker vila så att jag inte är helt slut. Ganska dumt att köra om man är trött egentligen men det går inte att avboka om man inte gör det dagen innan och ganska svårt att veta att man inte ska kunna sova på natten haha. Men det kommer nog gå bra ändå tror jag, får jag bara lite frisk luft så vaknar jag till.

Hade även en riktigt trevlig eftermiddag/kväll.
Då kompisarna kom och hämtade mig och lurade skiten ur mig och sa att dom fixat en blind date till mig.. Haha, visst det är väl snällt så sett, men jag vågar inte när det gäller dom, för förra gången då jag bad dom, bara för skojs skull så fixade dom en nisse som var helt knas. Sprang runt i sandaler mitt i vintern. Visst man ska inte dömma folk, men hallå??? sandaler???
Vi åt även en massa gott, synd bara att det innehöll allt som jag INTE får äta då jag är allergisk.
Eller ja allergisk är väl fel ord på vissa saker men extremt överkänslig. Lactosintolerant, äggvita och överkänslig mot mjöl.
Visst låter det som en höjdare?
Men go var maten iallafall, dock fick jag ju vissa symtom (eller vad det nu heter) av detta, och har kramat toaletten några timmar. Men det är finfint nu. Har bara lite ont i magen just nu. Men det går över.

Har även sett massor av filmer nu under natten, för att försöka slappna av. Har kommit underfunn med att jag älskar skräck/action/disney-filmer... snacka om knasig kombination...

Nä, men nu ska jag återgå till vilandet.


Over and out..
 Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0