Stor smile och musik

Har haft riktigt tråkigt ikväll.

Eller ja inte i början eller mitten av kvällen... I början var S här med sin pojkvän. Var kul, vi såg på den där filmen rallybrudar... och jag avskyr egentligen svenska filmer.. men den var faktiskt ganska bra...

Sedan hade jag inget att göra, men efter det så pratade jag i telefon men lite olika människor.
Var riktigt trevligt, och tidsdrivande haha.

Men nu sitter jag här igen. Vill göra något. Tur att man har musik iallafall.
Borde egentligen gå ner i garaget och greja med bilen. Men vill inte ner dit nu. Kallt och fuktigt.. eller ja kallt iallafall.
Nej tack då sitter jag hellre här i värmen.

Måste verkligen ner dit imorgon. Fast får ju inte gå ner för tidigt, eftersom pappa sover.
Ganska skönt egentligen att åka hemifrån, till ett hus mitt i skogen. Vill ju egentligen bo i hus med lite skog omkring..
Men det lär nog vara en dröm i många år till.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, och bläddra igenom alla kanaler på tv, får se fall jag hittar något bra eller fall jag hamnar på boomerang igen (barnkanal)... Ganska roligt att se på tom och jerry, scooby doo och power puff pinglorna ibland... haha, man måste ju bjuda på sig och ha kvar barna sinnet...


Over and out...
 Shantie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0