Vill, men ändå inte...

Ska åka imorgon. Skulle egentligen åkt idag, men fick förhinder.

Ska bli kul att åka iväg ett tag, provjobba och greja med bilen. Träffa vänner.
Men samtidigt vill jag inte åka... Jag orkar helt enkelt inte.

Misstänker att det är min hormoner igen... mår dåligt över bara tanken att åka.
Fan, avskyr att vara migsjälv ibland.
Men nu sitter jag här. Har beställt den nya biljetten. Färdigpackad. Nu är det bara katterna som ska in i burarna och hämta ut biljetten imorgon bitti. Sedan är det bara att åka.

Börjar resan 10:45 och är framme 13:41. Det är inte så farligt faktiskt. Men ändå..


Argh blir knas på migsjälv.

Jaja, nu får det räcka. Ska dra täcket över huvudet nu så kanske jag kan tänka på annat.


Over and out.
  Shantie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0